fredag 4. mars 2011

Effektiv på morgenkvisten!


Celine blir 8 år på søndag, så i morgen er det barnebursdag/utkledningsparty og på søndag familieselskap :o) Veldig koselig alt sammen, men er jo mye som skal gjøres i forkant!! Jeg og Liana kjørte i butikken rett etter vi hadde levert Celine på skolen, for å handle inn resten av tingene vi trengte.. Det var ikke en kort handleliste for å si det sånn.. Har bært opp 7 fulle bæreposer, men lar de to siste vente til min kjære kommer hjem! (10 stk 1,5 l med brus..) Ja det går litt penger med til disse bursdagene, men er verdt det når man ser gleden i barnas øyne og familien samles og koser seg :oD




Etter at vi hadde vært i butikkene kjørte vi opp til oldemoren til Liana på et aldri så lite morgenvisitt, for å levere takkekort. Nå har jeg akkurat lagt lillegull, så burde vel egentlig begynne å gjøre noe fornuftig.. Begrenser seg liksom litt hva man får gjort når hun er våken (ihvertfall sammenhengende..), så gjelder jo å være effektiv når hun sover! Skal bake 2 kaker (o'boy kake/krydderkake) og muffins med icing, men mulig jeg tar bakingen litt senere. Storegull er jo snart ferdig på skolen, så er kanskje greit å gjøre noe som ikke tar så altfor lang tid.. Kanskje lage lasagnen klar slik at det bare er til å sette den i ovnen senere i dag?

Celine skal faktisk på overnatting til tvillingkusinene sine i dag. Fikk spørsmål om hun ville (noe hun selvsagt ville!!), så fant vi ut at det kunne jo være litt moro for henne å komme hjem i morgen formiddag uten å vite hvordan det så ut. Så i kveld skal jeg om min kjære ordne det fint og flott her :o)

I dag skal jeg hjelpe søssa (søsteren til Even) med å lage blogg. Hun har startet bruktbutikk, så jeg foreslo å opprette en blogg. (Gratis reklame, lett å publisere ut til venner og kjente på FB osv. Mange positive ting med en blogg!)

"Bare" 83 dager til så er vi her ;o) Foretrekker egentlig å tenke uker, for jeg synes jo alltid ukene går så fort! 83 dager høres liksom så mye mer ut enn 11 uker og 6 dager ;op

Nei, ha en flott dag folkens! Nå må jeg rett og slett sette i gang med et eller annet ;o)




2 kommentarer:

  1. Tenk hvor fort tiden har gått <3 Store fadderbarnet mitt, overfører penger til deg så kjøper du det vi avtalte;)
    Kose dere masse med 2 dagers feiring.
    Og hørtes ikke dumt å lage lasagnen klar til å settes i ovn senere;) ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Ja det går altfor fort.. Gaven er kjøpt og levert! Strålende fornøyd :o)1 dag ferdig og 1 igjen ;o) Blir kos med familieselskap <3 Ja lasagnen ble minst like god! Even mente at smakene fra kryddere kanskje hadde satt seg bedre, så dette skal gjentas! Ha en flott søndag snuppa <3

    SvarSlett