mandag 3. oktober 2011

Hurra for meg!!

Da var man jammen blitt 28 år!! Å hvordan føles det egentlig?? Tja føler meg ikke akkurat noe eldre for å være helt ærlig ;o) Eneste forskjellen er at jeg ikke lengre er en jente på 27, men en jente på 28 ;o) Er ikke helt klar for å definerer meg selv som dame i den sammenhengen enda.. Men men nok om det....

Dagen starta så fint med bursdagssang og gave på senga av min elskede <3 Fikk dette nydelige smykket! Tusen takk min elskede! Your the best!!


Så var det kakebaking og ordning før min elskede kom hjem med disse rosene med enda en gave oppi! Matchende øredobber <3


Så var det tid for pølsefest, og kaker!! Ble litt færre gjester en til vanlig, siden mamma måtte jobbe, Celine er i Bergen (litt rart å feire bursdag uten henne egentlig.. Førstegang det skjer..) og "den eldre garden" ikke følte seg helt i slaget.. Pluss at Carro og de er på ferie! Men men vi kosa oss no masse uansett!! Takk for kakebaking til verdens beste mamma og svigers <3

Liana koser seg på fanget til farmor <3

Petter og Sara Michelle <3

Tandejentene <3

Pappa og lillesøster <3

Og selvsagt POTTEGURI <3

I tillegg til det jeg fikk av min elskede i dag og jentene mine her om dagen fikk masse annet fint også! Blomster, gavekort og penger!! Masse tusen takk alle sammen <3


Nydelig blomst fra tandisene <3

Tusen takk for en kjempe koselig dag!!

Liana koser seg på fanget til kusinemor <3

Familiekos i sofaen, mens min elskede ber til høyere makter eller et eller annet <3



2 kommentarer:

  1. Koselig oppsummering av koselig dag ser det ut til :) Gratulerer med overstått :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Lillianne :o) Utrolig koselig blogg du har også! Å så flink du er å strikke da!! Kose deg masse med det lille familietilskuddet <3

    SvarSlett