torsdag 3. mars 2011

Dagen som var..





I dag (teknisk sett i går..)var dagen for det årlige karnevalet på skolen til Celine, og i år ville hun være cowboy (eller cowgirl som hun sa det så fint!). Hun var no søt da:o)






Etter skolen dro vi til mamma og pappa i Tbg, for å feire pappas bursdag som var (teknisk sett ikke var..) 29 feb! Det har se slik at pappa er skuddårsbarn, noe som vil si at han bare har bursdag hvert fjerde år. Så i teorien er han egentlig bare 12 år!


Mamma hadde disket opp med hjemmelagde kjøttkaker, og det smakte himmelsk! Etter middag var det kaffe og kaker, noe Liana likte veldig godt;o)




Ellers fikk jeg laget ferdig alle takkekortene til dåpen i går, og har fått levert ut en del allerede.. Får se om jeg får levert resten i morgen :o) Var seks ulike motiver, så tre og tre fikk samme. Men valgte å gjøre det litt ulikt innvendig på alle kortene, slik at ingen ble helt like! Fornøyd med resultatet!



Mot slutten da jeg gikk gravid med Liana begynte jeg å hekle en poncho til Celine.. Den ble lagt bort etter en liten stund, og funnet frem igjen her om dagen.. Så jeg bestemte meg for at nå var det på tide å gjøre den ferdig, og det gjorde jeg i dag! Her er resultatet:


Da var det natta for denne jenten! Sove masse godt alle sammen!






4 kommentarer:

  1. Søte cowgirlen ;) Kortene var veldig fine (søte lilla farger) Og så gøyt at ingen er like. Kan tenke meg Celine er fornøyd med ponchoen, kjempe fin. <3 <3 Du er flink med strikking/hekling! klem

    SvarSlett
  2. Ja hun kledde det ;o) Synes de ble skikkelig fine selv! Kunne brukt mer penger på de å gjort de enda flottere, men brukte vel 100 kr totalt med bilder og alt av papir jeg handlet inn til 18 kort :o) Takk for det <3 Ja den likte hun veldig godt :o) Klemme <3

    SvarSlett
  3. Du er så flink Maria, kjempestolt av dæ. <3

    SvarSlett
  4. Takk for det mamma <3 (Regner med det er deg ihvertfall ;o) )

    SvarSlett