tirsdag 8. mars 2011

"Babba"..

I går morges lå lillegull inni sengen med pappa'n sin, og plutselig var det en liten frøken som sa "babba". Jeg kjørte storegull til skolen, så fikk det ikke med meg.. :o( Så nå fortsetter vi "øvingen" for fullt :oD Moro!!


Ellers var vi en tur på bruktbutikken, som søsteren til Even holder på å starte på Skoppum! Tror det blir skikkelig bra jeg ;o) Deretter hentet vi storegull på skolen, og fikk besøk av mormoren og moren til Even. Mormoren synes det blir litt mye "støy" når vi er så mange som samles, og ønsket å komme på kaffe og kake på mandagen istedenfor :o) Nå er ihvertfall alle familiesammenkomster ferdig for denne gang :o)


Morgenstund har gull i munn! Er så glad i de nydelige jentene mine *hjerte*. De er bare verdens herligste! Koselig start på dagen :o)

Varte helt til jeg kom hjem etter å ha levert Celine på skolen, og oppdaget at det stod en svær kalbelklamme i metall inn i ene fordekket.. Strålede.. Not! Men men lite å få gjort med det, bare å få bytta dekk!

Etter at vi kom hjem koste vi litt på sofaen, før Liana skulle ta seg en liten lur. Mens lillegull hvilte, lagde jeg smokke-krukke :o) Synes den ble ganske søt jeg, og veldig grei måte holde styr på smokkene! (Ihvertfall prøve ;oP) Her er resultatet:

Før:

Krukke til 5 kr fra nille.


Etter:

Litt glitterlim om sløyfebånd (fra gaver Liana fikk til dåpen :o) ), så ble den ganske så søt!

Nå har vi vært på trilletur, og hentet Celine på skolen.. Var litt surt ute i dag.. brr.. Ha en strålende dag folkens!!







5 kommentarer:

  1. Koselig krukke, skal ikke så mye til. Synd med dekket, men slikt skjer. Snart prater gulljenta åsså, huff det går fort nå. Ha en fortsatt fin dag. Gla i dokker. <3 Klem mamma

    SvarSlett
  2. Såå flink lillegull har blitt ;) Og krukka ble kjempe søt flinke deg <3 hadde ville hatt en slik hvis NM hadde brukt smokk.

    SvarSlett
  3. Mamma:
    Takk for det <3 Nei de skal ikke mye til.. Even byttet dekk når han kom hjem, så ordnet seg det :o) Ja tiden går litt for fort.. Masse glad i deg også <3 Klemme <3
    Henri :
    Ja her går det unna.. Tusen takk vennen <3 Ja er jo ingen av dine som har brukt det :o) Klemme <3

    SvarSlett
  4. Hei, kjære Maria.
    Du er så flink og så har dere to deilige og nydelige "småtroll" som bare er til å "spise opp".
    Hva betyr vel et punktert dekk da? Og så har du jo en snill mann også....!
    Glad i dere alle. Klem fra farmor<3 :-)

    SvarSlett
  5. Takk for det svigermor <3 Ja jeg er omgitt av herlige mennesker :o) Glad i deg også <3 Klem :o)

    SvarSlett