mandag 21. februar 2011

Vinterferie..

Fredag var siste dag på skolen før vinterferien her østpå, og det er veldig deilig! Da slipper vi alt stress og styr om morgenen, og kan bare kose oss masse hjemme :o) Det eneste som mangler er at Even også hadde hatt fri.. Men men skal ikke klage, for hadde han nettopp hjemme i 7,5 uke :o) Skal ihvertfall kose meg masse hjemme med begge jentene mine denne uken!





Helgen har vært kjempe koselig :o) Fredagen var stille og rolig, og ble tilbrakt på sofaen sammen med min kjære ;o* Lørdagen var av et litt annet "kaliber" for å si det sånn.. Da var det Lars Christians 25 års dag som skulle feires! Vi dro opp der litt før og hjalp til med det som trengtes hjelp til. Det meste var jo ordnet, og Caroline hadde pyntet og ordnet så fint! Så var det bare å vente på de resterende gjestene, før vi kunne kose oss med all den deilige maten.. Hjemmelagde karbonader og potetsalat, eggerøre, roastbiff og spekemat er aldri feil!! NAM :oD Alle klarte faktisk å komme til tiden, så vi slapp å sitte på "pinebenken" for lenge..




Etter god mat og drikke kom enda flere gjester, og vi forsatte den fantastiske kvelden :o) Det er alltid like koselig når gjengen treffes! Caroline er en super vertinne (og ikke minst venninne! ), og passer alltid på at alle har det bra :o) Kjempe glad i deg vennen min :o)






Nå er det nå en gang slik at tiden har en tendens til å fly når man koser seg.. Så klokken tikket, og timene gikk.. Jeg og min kjære var flinke, og dro hjem før folket flyttet seg opp til nachspielet. En veldig smart avgjørelse med tanke på at det alltid kommer en dag i morgen..! Men tusen takk for en fantastisk kveld alle sammen!! Vi storkoste oss :oD



Vi var ikke kjapp ut av senga på søndagen for å si det sånn, men formen var egentlig overraskende bra! Så da var det bare til å "freshe" seg opp, og hente våre søte små i Tønsberg :o) Min flotte svigerinne Samantha hadde forresten bursdag i går :o) Dumt at vi bor så langt unna, men gleder oss ihvertfall utrolig mye til påske!! Etter noen koselige timer hos mine fantastiske foreldre, bar til hjem til sofaen, fangene på fortet og junk.. Vi satt på en film etterpå, men formen min var tydeligvis ikke helt på topp for jeg fikk ikke med meg særlig mye av den filmen... zZz ...


I dag sov vi lenge, og godt var det! Takker atter en gang Gud for snille jenter med gode sovehjerter :o) Ellers har dagen bare blitt brukt til sofakos og husarbeid! I morgen skal jeg og Celine ha mor-datter dag, så da blir det kino og noe annet kos mens far er hjemme med minstemann :o) Ha en strålende mandagskveld videre folkens :oD


3 kommentarer:

  1. Koselig lesestoff, love it jenta mi. <3 Klem mamma

    SvarSlett
  2. Så flink du er med blogg og alt, kos dere masse videre i vinterferien:-) Savner dere masse<3 Klem fra Samantha, Tom-Are, Alicia og Mikael

    SvarSlett
  3. Takk for det mamma <3

    Tusen takk <3 Savner dere kjempe masse også, og gleder oss utrolig mye til vi sees igjen <3

    Klemmer fra oss <3<3<3<3

    SvarSlett