mandag 14. februar 2011

Happy Valentine's day!





Selv om jeg aldri har vært noen "superfan" av denne valentinsdagen,
så er gave på sengen absolutt ingen dårlig start på dagen! Fikk dette nydelige smykket av min fantastiske samboer i sted. Elsker deg over alt gutten min ;o* Du er best i verden <3>



Jaja da var atter en flott helg over..


På fredag hadde vi invitert bestefar, Benedicte og Julian på middag. Da var det hjemmelaget kebabtallerken som stod på menyen. Ikke så veldig "fansy" akkurat, men sykt godt var det! Hjemmelaget Tzanziki var ikke helt feil til det heller!







Celine stod for desserten. Da var det lune bær med vaniljeiskrem. Hun var så flink å gjorde alt fra tilberedelse til opplegging helt alene! Stolt mamma :oD Det var veldig enkelt og supergodt! Vi brukte skogsbær. Her er oppskriften, som forsåvidt stod bakpå pakken ;

400 g bær
2 dl vann
1 dl sukker
1 ts maisenna

Kok opp vann, sukker og maisenna. Tilsett bær, og la det trekke i ca 5 min. En lett og herlig dessert!


Etter en super koselig fredagskveld var det litt hardt å stå opp på lørdagen.. Begge jentene våknet kl 8.30, så da var det bare å starte dagen! Sant skal sies at storesøster lekte og kosa med lillesøstra si til nærmere 9, så mor og far fikk ligge å "slumre" litt ;o) Det er ikke feil det liksom..

Lørdag var det fotball hele dagen, og jentene skulle på overnatting. Celine skulle til tante Søssa (søsteren til Even) og kusinene Ida Karina og Elena Marie, mens Liana skulle til tante Benedicte og onkel Julian.

Lørdagens hovedkamper:
Man U - City 2-1 (Et bra resultat for vår del, da vi ikke er på jakt etter 1 men 4 plass)
Liverpool - Wigan 1-1 (Et resultat vi absolutt ikke er fornøyd med!)
Sunderland - Tottenham 1-2 (Uavgjort hadde vært best for vår del)

Så var det tid for Alias! Lagene bestod av ;
  • Tina og Kristoffer
  • Espen og Trond
  • Meg og Even
And the winners are..... Oss selvsagt! Hihi ;o) (Kriss tror vi sitter hjemme å øver ;oP) Etter en aldri så liten bytur (og nach..) var vi endelig tilbake i vår fantastiske seng, som vi egentlig tilbringer altfor lite tid i.




Så var det søndag, og morsdag/bursdagsfeiring hos svigermor!
Mamma og pappa er jo i Thailand så fikk ikke feiret morsdag med henne i år.. Svigermor hadde laget middag og etter middag var det kaffe og kaker! Jeg hadde veldig lyst på ostekake her om dagen, så det var mitt "bidrag".



Celine hadde laget et nydelig kort til meg, og så fikk jeg meg deilige tøfler <3


Ungene trygt i seng, og vi godt plantet på sofaen med fyr i peisen og film. Det kalles en perfekt avslutning på en flott helg! <3



3 kommentarer:

  1. Hei gullet!

    Så hyggelig med en blogg i disse travle dager - det er sånt som jeg kan titte innom når jeg (en sjelden gang) har pause.

    Du er herved bokmerket :)

    Stor klem fra Charlotte

    SvarSlett
  2. Koselig lesestoff <3 Ha en flott dag

    SvarSlett
  3. Takk begge to <3 Klemmer tilbake <3 Ha en flott uke videre <3

    SvarSlett