onsdag 16. februar 2011

Lillegull's første tann..

Jippi!! Endelig kom en av de hersens tennene.. Har skjønt at det er noe på gang lenge nå, og da var det greit å få "et resultat" for all denne kavingen! Slapp heldigvis unna feber og slikt (med denne første ihvertfall..), og har ikke vært noe grinete så skal absolutt ikke klage :o)


Selv om det er veldig koselig når barna er baby (og bare ligger der å er søte), så er det gøy når det begynner å skje litt også.. Det synes ihvertfall vi! Så er det nå slik at det er noe som hører med den første tannen, og det er jo selvsagt den første tannbørsten :o) Jeg har vært litt rutinert å kjøpt 2 stk, ( 1 til lek og 1 til bruk) siden jeg husket at Celine elsket å leke/tygge på den..





Nå kunne jeg selvsagt skrytt litt til bilde å sagt at ungen min er et geni, som skjønte hvor tannbørsten skulle.... Men så er det jo ikke akkurat en hemmelighet at barn putter alt i munnen ;o) Hun likte den ihvertfall veldig godt! Tenkte jeg skulle kjøpe en av den andre varianten, som har bitering på enden også :o)




I morgen tidlig kommer mamma og pappa hjem fra ferie. De har vært i Thailand i 2,5 uke, så nå gleder vi oss masse til å se dem igjen! Vi har jo snakket med de både på tlf og skype flere ganger, men kan trygt si at det ikke er det samme som "real life"! Så i dag tok vi turen til Tønsberg, for å kjøpe en blomsteroppsats til mamma (siden hun ikke var hjemme på morsdag). Et kort med dikt hører selvsagt med:


Vakker og herlig,
uten tvil du er..
Høyt elsket av oss alle,
vi holder deg kjær..
Hva skulle vi gjort,
uten deg som vår mor..
For oss du betyr,
mer enn du tror..


Ha en flott kveld videre! Nå skal jeg kose sofaen med min kjære som akkurat kom hjem fra jobb!

3 kommentarer:

  1. Fine lillegull som begynner å bli stor <3 Stortrives å lese bloggen din, må hils mammaen din masse og ellers av familien =)

    Klem på deg bestisen min og <333333

    SvarSlett
  2. <3 Ja tiden flyr <3 Få kjørt en tur over fjellet når det blir litt mindre snø :o) Kjempe koselig å lese din også <3
    Klemme <3<3<3

    SvarSlett