tirsdag 15. februar 2011

En gave i seg selv..


Sier seg jo nesten selv at man ikke kan starte hver dag med en gave,
men en gave trenger jo ikke alltid å være en ting..
Det kan også være en handling..






Skal ikke skryte på "oss" at det er så utrolig varmt her østpå om dagen.. (Er noen minusgrader for å si det sånn!!) Det frister utrolig lite å krype ut fra dyna å gjøre seg selv og to barn klar, for å kjøre eldstemann på skolen.. Minstmann ligger som oftest og sover, siden hun spiser en gang mellom 6 og 7, for så og sovne igjen. Er ikke særlig moro å vekke det lille vidunderet, spesielt ikke for å kle på henne de "forferdelige" ytterklærne..!
Virker som om det er slik hun føler det ihvertfall!! Regner med hun ikke er den eneste..!?!



Det er nå vi kommer til denne handlingen, som jeg nevnte tidligere..
En handling som gjør denne "harde" starten på dagen så utrolig mye lettere! Det er egentlig ikke så mye som skal til, men det utgjør en utrolig forskjell..

Det å komme ut i stua og kjenne varmen fra peisen "slå" mot deg er så absolutt ikke feil :o) Alt virker så utrolig mye lettere når det er varmt og deilig når man står opp! Teknisk sett er det jo det også, for jeg slipper jo å bruke tid på å fyre i peisen.. Hihi ;oP Er jo ingen tvil om at det er lettere å komme seg ut av senga når sola skinner og det er 20 grader ute..! Gleder meg til sommer og sol!!






Så jeg vil bare takke min flotte samboer, som er så snill og god!
Du er rett og slett fantastisk,
og jeg gleder meg til dele resten av mitt liv sammen med deg!
Hver dag med deg er en gave ;o*










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar