fredag 18. februar 2011

Fredag er den beste dagen i uka!


Må si jeg liker fredager veldig godt! For tiden er jeg jo hjemme med Liana, men ukene er ganske fullbooket likevel:
  • Mandag: Celine teater
  • Tirsdag: Celine turn
  • Onsdag: Celine miniaspirantene
  • Torsdag: Liana babysvømming
  • Fredag: "FRI"
Lørdager og søndager er jo dager da en av de tre første gjerne har show eller oppvisning, så derfor er fredag etter min mening desidert den beste dagen!

Jeg er veldig glad for at Celine har interesse for så mye, og hun er veldig flink i alt hun gjør! Hadde ikke vært noe særlig om hun bare ville sittet hjemme og glant på tv og spilt på pc ol. Men det er til tider en liten utfordring å få alt til å "gå rundt"..

Denne fredagen har vi veldig lite på agendaen. Tenkte å ta oss en spasertur ned til byen når Celine er ferdig på skolen. Må på senteret å kjøpe gave til Lars Christian, som fyller 25 år i dag! Hurra for deg!! Gleder oss masse til å feire deg i morgen :oD




Ellers blir kvelden tilbragt på sofaen med deilig mat, drikke og verdens beste selskap ;o* I morgen blir jentene hentet av bestefaren sin, slik at mamsen og papsen kan gå i voksen bursdag som vi kaller det så fint! Det har seg slik her i huset at hver gang vi sier at vi skal i bursdag, å kommer det tvert fra Celine "Jeg vil være med!!". Så da må vi forklare at det er forskjell på barne bursdag og voksen bursdag..

Håper alle får en strålende fredag!! Nå må jeg gjøre meg og lillegull klar til en aldri så liten bytur :o)







2 kommentarer:

  1. Så aktiv hun(dere) er. Mandag= Forskoledag (Lek) for Tomine om kvelden. Onsdag=kor så når hun begynner på skolen nå er det drill som står for tur.. Ellers har jeg fri alle andre dager, enn så lenge Julian ikke går på noe =) Nyt fredagen, vi har begynt å se litt på datoer for E sin 30 årsdag så håper vi finner ut av noe om ikke lenge så dere kan planlegge litt, hehe <3 Love you

    SvarSlett
  2. Ja går litt i ett av og til, og det merkes om kveldene for å si det sånn.. Men mye kos med det også da <3 Ja det går greit mens det bare er den ene som går på noe.. Kan bli litt mer "kræsj" når de andre begynner på sine ting! Ha en flott fredag dere også <3 SKAL klare å komme oss bortover til 30 årsdagen! Jeg kommer uansett!! Love you lots <3

    SvarSlett