søndag 13. mars 2011

Days go by...

Skal si dagene flyr av og til.. Har rett og slett ikke hatt tid eller overskudd til å gå inn her de siste dagene!

De siste nettene har Liana vært skikkelig urolig, og har vært våken i ca 1,5 time i strekk... SLITSOMT!! Vet at det er mange som har det "verre" en oss, siden hun vanligvis er snill som et lam og sover natta gjennom, men vi mennesker er jo vanedannende mennesker og når ting ikke går som de skal kan det være litt tøft..

Heldigvis sov lille solstrålen vår hele natten gjennom igjen i natt :oD :oD Lov å håpe at det er over.. Vi kunne helt sikkert bare gitt henne litt melk, så hadde hun nok sovnet øyeblikkelig! Men jeg var bestemt på at det ikke var noen god i det da hun gjerne ville likt dette, og gjort det til en vane.. Hun har som sagt sovet natten gjennom i en lengre tid, så da blir det i mine øyne feil å innføre denne "uvanen" igjen! Kampen blir jo ikke akkurat lettere jo "eldre" de blir... Skal ærlig innrømme at både jeg og min kjære var på nippet til å hente melkeflaska til tider, men vi holdt ut selv om vi har merket at vi ikke har vært like opplagt de siste dagene! Det er vel slik det er å være småbarnsforeldre :o) Kan ikke huske at Celine holdt på slik, så enten er jeg glemsk eller så var hun umåtelig snill ;o)


Til tross for at vi har vært litt slitne, har vi faktisk fått malt innergangen! (ENDELIG! Jeg fikk ånden over meg her om dagen, og malte den før min kjære kom hjem fra jobb. Even byttet lister for en stund siden, men jeg følte liksom ikke at vi fikk fult "utbytte" av de siden veggene var gulbrun.. Så jeg malte et par strøk på veggene, og min kjære malte taket og listene :o) Nå er det stuen som står for tur! Der er det like lister, og lik farge på veggene.. Gleder meg til den blir like lys og fin som gangen :o) (Skal forresten mest sannsynligvis pusse ned døren og male den til sommeren! ) Her er resultatet:

Før (litt dårlig bilde..):


Etter:




Etter innredning: (nesten ferdig ihvertfall ;o) )







Eller har vi bare slappet av og kos oss i helgen :o) Celine var på kino med bestisen sin på fredag og så 'Jørgen + Anne = sant', mens jeg og min kjære tok oss en tur med lille snuppa. Fredagskos på sofaen, taco og norske talenter = en koselig fredagskveld :oD Helgen er liksom ikke den samme uten taco ;o)






I går var den store oppryddingsdagen, så Liana var hos sin kjære farmor noen timer slik at mor og far kunne "jobbe" uavbrutt! Celine skulle ha kusinen sin (Sara Michelle) på overnatting, og på menyen stod det hjemmelaget pizza! Nam!!

Etter mat gikk jentene opp å lekte litt, mens vi ryddet opp og gjorde klar til film! Snacks på bordet, og 'Keeper'n til Liverpool' på tv! Koselig kveld :o)






I dag skal vi på middag til mine fantastiske foreldre! Raspeballer/Komle som står på menyen i dag :o) Gleder meg masse til både mat og selskap :oD Ha en strålende søndag folkens! 74 dager til avreise :):):)



5 kommentarer:

  1. Kor koselig å lese til frokosten. Gangen ble lys og trivelig. Flinke dere er, gleder oss til å treffe dere senere idag, kjøkkensjefen er i full skrelling. <3 klem mamma

    SvarSlett
  2. Å så fint det ble;) utrolig hva litt maling gjør med et rom =)
    Taco hører med i helgene( her er det hver fredag) ungene sin favoritt;)
    Morsomt vi skal til svigerfar på raspeballer idag, ha en fin søndag Mariavennen <3

    SvarSlett
  3. Du verden så lyst og fint det ble. Nå ser det jo ut som en gang, med kommode og det hele!! Dere har bare vært SÅÅÅ.. effektive! Det er godt at jeg kan bidra litt, jeg også.
    Ha en fin dag og kos dere med fam. og raspeball.
    Klem fra farmor :o)

    SvarSlett
  4. Så koselig at Celine og Sara Michelle hadde en fin kveld sammen med dere - og med overnatting!!
    Det så ut som om de hadde det morsomt, fint bilde. Glemte å få det med.... D.S.

    SvarSlett
  5. Tusen takk alle sammen <3<3<3 Og beklager så mye for sent svar, men har som vanlig hatt mye å styre med...
    Mamma: Var kjempe koselig hos dere på søndag, og maten var himmelsk! Masse tusen takk for hjelp til pass av lillegull <3 Klemme <3

    Henri: Ja litt maling kan gjøre underverker! Vi har også fredag som tacodag, men sklir litt ut av og til.. Men har det i løpet av helgen stort sett uansett ;o) Var ikke feil med raspeballer eller ? ;oD Hugs and kisses <3

    Svigers: Ja det ble mye lysere og finere :o) Jentene storkoser seg alltid sammen <3 Aldri noe tull, merker så vidt at de er her jo ;o) klem :o)

    SvarSlett