mandag 14. februar 2011

Familiefotografering..



I dag var jeg, min kjære og store pia vår å så på familiebildene som vi tok på Fame for 2 uker siden. Vi var veldig fornøyd med de, så bestemte oss for å kjøpe cd'en i første omgang ihvertfall! Veldig greit å ha alle bildene tilgjengelig ;o)



Vi hadde egentlig litt flaks, siden det foregikk en kampanje i januar som vi faktisk ikke var klar over.. Halv pris på alle kjøp faktisk!! Vi hadde utsatt fotograferingen et par ganger.. Først pga at vi var bortreist, og så pga min kjæres "lille sammenstøt" med isen..


Men tilslutt ble det no ihvertfall fotografering den 31 jan!! Vi visst faktisk ikke noe om denne kampanjen før etter vi var ferdig, og da vi oppdaget det vurderte vi nesten om vi bare skulle ha bestilt med en gang for å få det til halv pris... Men det hadde jo vært utrolig kjedelig om bildene ikke falt i smak da! (Noe de heldigvis gjorde :oD ) Heldigvis for oss fikk vi beskjed om at de hadde bestemt at alle som tok bilder i januar ville få utbytte av denne kampanjen på visningen, så det noen tusen spart det!! (...MEN fortsatt noen tusen brukt også da...)


Man må jo nesten se på det som en investering. Er jo ikke akkurat hver dag man går til fotograf å tar bilder, og det er jo et minne for livet <3>


Nå er det natta for denne jenta!
Sove kjempe godt alle sammen <3


God natt,
min kjære skatt,
Sov godt i natt,
En engel passer på,
når du skal sove nå.
Brer dynen godt om din rygg,
Så du kan sove varm og trygg.
Klapper deg ømt på kinn,
til du er i drømmen inn.
Sove så godt min venn,
i morgen vi sees igjen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar