fredag 26. mars 2010

Gleder meg til påsken :o)


Da var påskeferien endelig her :o) Om bare få dager kommer min kjære bror og familien hans på besøk, og vi gleder oss kjempe masse! Har ikke sett dem siden før jul, så begynner å bli en stund siden! Savner dem utrolig mye <3>

Det er jo heller ikke så lenge til vi skal til Bergen nå. 27 dager til avreise :o) Da skal min kjære store bror gifte seg med sin skjønne Samantha! Gleder oss utrolig mye til å se både venner og familie igjen :o) Flere av dem har jeg ikke sett på kjempe lenge.. Sist jeg var i Bergen var i slutten av sommeren i fjor, men heldigvis har jeg hatt besøk av et par av dem siden det <3>

Nå er jeg jo 16 uker og 3 dager på vei, så da er det jo bare 11 dager igjen til vi skal på ultralyd! Fortsatt like spent og skulle helst ønske det var i går, men får vel bare smøre oss med tålmodighet en liten stund til ;oP Regner med at de siste dagen kommer til å fly.. Helgene pleier jo å gå sin "hastige" gang, og når vi får besøk pleier alltid dagene å fly.. Magen er fortsatt ikke særlig synlig da, men man kan jo kjenne en hard liten kul helt nederst på magen :o) Men men den vokser no som sagt tidsnok, og tilslutt vil jeg nok at den skal slutte ;oP

Ha en strålende helg =oD






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar